Frågestund!

 
Ni är så fina, blir så berörd av era kommentarer, erat engagemang, att ni kikar in här och att min blogg växer för varje dag. Denna blogg är min revansch, att först få dela min historia och visa att det går överleva, växa-bli en välmående, fungerande människa trots att man kommer från en miljö som är trasig där varken respekt eller kärlek knappt existerat. Jag har så mycket att dela med mig av, det här är bara början.
 
Denna blogg är en början på något som jag vill bygga upp till något större; jag hoppas till hösten få komma ut till er på riktigt och föreläsa. Till skolor, företag och privat personer. Även kunna bidra med förändring, inspiration och vara en person som iallafall kan hjälpa någon. Trots min unga ålder så har jag både en fylld ryggsäck och ett CV, för trots ALLA motgångar så har jag haft drivkrafter till att jobba, gått utbildningar och hur det har varit möjligt förstår jag inte riktigt själv. Men det är även sånt ni kommer få ta del av, inte bara min historia utan även lära känna MIG. Vem är tjejen bakom denna blogg & all den text?  
 
Vi kan ju köra på en frågestund, under förmiddagen är jag på modell jobb så passa på att fråga så svarar jag när jag tycker det finns tillräckligt med frågor. :-) 

Ps. Ni kan väl även slänga in något tips om vad ni vill se i bloggen? Bloggen är ju så ny så vore kul med lite råd. 

Postat av gå in på min blogg!! http://mybeautifulpictures.blogg.se

Hej!
Jag skulle vilja fråga om hur ditt familjehem är idag. Bor alla dina syskon där och är föräldrarna snälla? Och en till fråga, din mamma? Du skrev att båda föräldrarna var fulla, så hur var din mamma? Var hon som din pappa (antagligen inte riktigt, eftersom hon inte direkt nämns) Kunde du lita på henne? Och sista: Jag vill veta hur du fixade det där med socialen!!! Gjorde du om polisanmälan? För någonting måste du ju ha gjort, annars skulle du väl inte ha ett familjehem...?

Datum: 2014-06-27 | Tid: 15:18:40
Blogg: http://mybeautifulpictures.blogg.se
Postat av gå in på min blogg!! http://mybeautifulpictures.blogg.se

NÄR KOMMER FORSÄTTNINGEN PÅ 15 ÅR GAMMAL, UTHÄNGD, MISSTRODD??????????????

Datum: 2014-06-28 | Tid: 17:11:14
Blogg: http://mybeautifulpictures.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!